aina's FotoPage

By: aina sani

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Wednesday, 20-Feb-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark

YB baru nie..baru menang pilihanraya he he
he he seronoknye
boleh jd YB tak? ape mcm?
View all 12 photos...


Tuesday, 8-Jan-2008 09:46 Email | Share | | Bookmark
anakku

 
hai....
ciuman mesra buat syahmi
View all 12 photos...
semua dalam ini gambar2 taufiq, terkenang masa dia masih kecik2 dulu comel sangat. tapi sian dia masih belum ada 'kawan' tah la belum ada rezeki kot. agaknya tunggu abg habis belajar kot. tapi tak pe la ada taufiq sorg nie ceria rumah ni dengan gelak tawa di. kalau sehari dia x ada sunyi sangat kadang2 tu geram jugak banyak karenah dia maklum la sorg2 manja la dia. skrg pun dia dah pandai sebut huruf2 jawi dan rumi kira pun dah pandai alhamdulillah. semua ni berkat makan jus kismis as syifa' la. kehidupan dia lebih teratur. walaupun mahal ckit tapi kesan dia mengagumkan. nak cuba try??? cuba jgn x cuba.....


Friday, 28-Dec-2007 13:33 Email | Share | | Bookmark
family aina & sani

taufiq waktu baru2 lahir
dah besar ckit
taufiq &syahmi
View all 6 photos...
kepada semua rakan2 dan sedara mara boleh la melayari laman ini dan melihat gambo2 family aina


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net